Monday, April 10, 2006

既養豬,也牧羊

[老婆豬,謝謝您與我一起牧羊]



昨晚做完節目返屋企,已近凌晨1點鐘.入到房,老婆豬早已入睡.親親她的面豬,看著她的睡臉,覺得她好可愛,好唔捨得...因為明天我就要起程去星加坡和香港,兩個星期後才返來.

我既係養豬人,亦係一個傳道人;既要養豬,亦要牧羊,是parallel career.今次去東南亞,就係為了明年的牧羊事工大計.

老婆豬第一胎,正需要照顧的時候要走開兩個星期,實在好唔捨得.記得在今年年頭一次祈禱中有一個領受,就是老婆豬的信心有多大,我的事奉就有多遠.其實一直以來,自拍拖開始,她一直是我在牧羊事工上最大的支持者...不,應該說是她跟我一起牧羊,只是角色不同,位置不同.是她與我一同開拓牧羊這事業.
這一次,第一次懷孕,仍全力支持我為牧羊事工出去走一趟,是再一次的印證.

老婆豬,謝謝您!

Comments:
喂,我啲羊幾時過咗你張枱㗎?
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?